English العَرَبِيَّة Русский Українська ქართული Azərbaycan dili 中文 Français Português Español Polska Deutsch Türkçe հայերեն فارسی Italiano

НОРМАТИВНА БАЗА

ТОВ «ЕНЕРДЖІ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП-ТРЕЙДІНГ» здійснює свою діяльність щодо постачання природного газу відповідно до Закону України «Про ринок природного газу», Правил постачання природного газу та інших нормативно-правових актів, які регламентують діяльність суб’єктів ринку природного газу, в т.ч., але не виключно:

Закони України:

 Акти Кабінету Міністрів України:

Акти НКРЕКП:

 Акти міністерств та відомств:

 

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА СПОЖИВАЧА

Споживач має право:

  • на отримання природного газу в обсягах, визначених договором постачання природного газу, за умови дотримання його умов;
  • на одночасне укладення декількох договорів постачання природного газу, але на різні розрахункові періоди;
  • самостійно припиняти (обмежувати) відбір природного газу для власних потреб з дотриманням вимог чинного законодавства, про що повинен письмово повідомляти всіх суб'єктів ринку природного газу, з якими укладено відповідні договори;
  • на безкоштовне отримання інформації щодо цін постачальника на природний газ та порядку оплати;
  • вимагати поновлення постачання природного газу в установленому порядку після усунення порушень і компенсації оплати послуг за відключення та підключення, якщо припинення газопостачання відбулося без розірвання договору постачання природного газу;
  • інші права, передбачені чинним законодавством.

Споживач зобов'язаний:

  • забезпечувати дотримання дисципліни відбору (споживання) природного газу в обсягах та на умовах, визначених договорами;
  • дотримуватись вимог Правил постачання природного газу;
  • своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений природний газ на умовах, визначених договорами;
  • здійснювати комплекс заходів, спрямованих на запобігання виникненню загрози життю або травматизму, пошкодженню обладнання та продукції, негативних екологічних наслідків тощо в разі отримання повідомлення про припинення (обмеження) постачання (розподілу/транспортування) природного газу;
  • забезпечувати допуск представників постачальника за пред'явленням службового посвідчення на територію власних об'єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу;
  • самостійно обмежувати (припиняти) споживання природного газу у випадках:

- порушення строків оплати за договором на постачання природного газу;
- відсутності споживача у розрахунковому періоді в Реєстрі будь-якого постачальника на інформаційній платформі Оператора ГТС;
- перевищення підтвердженого обсягу природного газу без узгодження з постачальником;
- перевищення підтвердженого обсягу природного газу без узгодження з постачальником;
- відсутності укладеного договору постачання природного газу;
- інших випадках, передбачених Правилами та чинним законодавством.
- виконувати інші обов'язки, передбачені чинним законодавством.

Постачальник має право:

  • укласти договір постачання природного газу з будь-яким споживачем та за відсутності простроченої заборгованості споживача за природний газ перед діючим постачальником поставити природний газ споживачу в періоді, наступному після періоду постачання природного газу діючим постачальником;
  • отримувати від споживача своєчасну оплату за природний газ відповідно до умов договору;
  • на безперешкодний доступ (за пред'явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об'єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу;
  • на повну і достовірну інформацію від споживача, з яким укладено договір, щодо режимів споживання природного газу;
  • на ініціювання процедури припинення (обмеження) постачання природного газу споживачу згідно з умовами договору на постачання природного газу та відповідно до вимог Правил;
  • інші права передбачені чинними нормативно-правовими документами.

Постачальник зобов'язаний:

  • дотримуватись вимог Правил постачання природного газу;
  • забезпечувати постачання природного газу на умовах, визначених договором постачання природного газу;
  • забезпечувати відповідно до вимог Кодексу газотранспортної системи своєчасну реєстрацію споживача у власному Реєстрі споживачів на інформаційній платформі Оператора ГТС за умови дотримання споживачем укладеного із постачальником договору постачання природного газу;
  • в установленому порядку розглядати запити споживачів щодо діяльності, пов'язаної з постачанням природного газу;
  • своєчасно надавати споживачу достовірну інформацію, у тому числі передбачену Законом України "Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення", а також дані про фактичні нарахування (обсяг та вартість) за послуги з газопостачання, щоб дати можливість споживачеві регулювати власне споживання природного газу. Заходи щодо надання інформації для споживача мають бути передбачені у договорі постачання природного газу. Жодні додаткові витрати за надання інформації споживачем не оплачуються;
  • дотримуватися мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів природного газу;
  • своєчасно повідомляти споживача, якщо постачальник перебуває у процесі ліквідації, або визнання банкрутом, або постачальник проходить по процедурі призупинення/анулювання ліцензії на постачання природного газу, або його ліцензію на провадження діяльності з постачання природного газу анульовано, або її дію зупинено та про відсутність ресурсу природного газу;
  • пропонувати споживачу за договором постачання природного газу вибір способів оплати за природний газ, що постачається і споживається, включаючи банківський платіжний сервіс, онлайн-переказ, поштовий переказ, внесення готівки на рахунок постачальника в касі та/або інші методи, погодження яких має бути справедливим, прозорим і недискримінаційним між споживачами;
  • створити точки контакту для надання інформації споживачам. Контактні дані і режим роботи кожної контактної точки повинні бути передбачені у договорі постачання природного газу і на веб-сайті постачальника у мережі Інтернет; 
  • надати споживачеві остаточний рахунок (рахунок-фактуру) після зміни постачальника або розірвання договору постачання природного газу не пізніше ніж через шість тижнів після такої зміни або розірвання договору;
  • у випадку ініціювання  виключення споживача із Реєстру споживачів постачальника своєчасно (одночасно з наданням повідомлення Оператору ГТС відповідно до вимог Кодексу газотранспортної системи) повідомляти споживача про вчинення таких дій;
  • укласти договір припинення (обмеження) постачання природного газу з Оператором ГРМ, у газорозподільній зоні якого розташований споживач такого постачальника;
  • інші права передбачені чинними нормативно-правовими документами.

 

ПРАВИЛА ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ

Правові засади функціонування ринку природного газу України визначає Закон України «Про ринок природного газу».
Взаємовідносини між постачальником та споживачем регулюються «Правилами постачання природного газу» та договору постачання природного газу.
Для отримання послуги постачання природного газу, споживач має укласти договір з Оператором ГРМ (якщо його об’єкт приєднаний до газорозподільної системи) чи оператором ГТС.
Постачання природного газу здійснюється на підставі договору постачання за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених Законом України «Про ринок природного газу».

Загальні умови постачання природного газу.

ШАБЛОН ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ

Шаблон договору постачання природного газу

 

ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

  • Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо мають вирішуватися в досудовому порядку шляхом переговорів.
  • Для вирішення спорів в досудовому порядку споживачу слід звернутись до ТОВ «ЕНЕРДЖІ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП-ТРЕЙДІНГ» в письмовому вигляді з поясненням суті спірних питань.
  • Постачальник розглядає всі скарги, отримані від споживачів, протягом одного місяця з дня отримання звернення споживача та повідомляє про результати їх розгляду. У разі можливості буде запропоновано призначити час та місце проведення переговорів.
  • Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування Правил постачання природного газу та правовідносин на ринку природного газу.
  • У разі не вирішення питання постачальником, споживач може звернутися до Регулятора – Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП): 03057, м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; е-mail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua.
  • Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
  • Поштова адреса для письмових звернень: 03110, а/с 168, Київ- 110.
  • Контактний телефон: +38 044 229 09 28.
  • Особа, відповідальна за врегулювання спорів: 
    Директор ТОВ «ЕНЕРДЖІ ІНТЕРНЕШНЛ ГРУП-ТРЕЙДІНГ»: Малишев Ернест Гургенович 
    Місцезнаходження: 03037, м. Київ, проспект Лобановського, 56, офіс 501
    E-mail: ernest.m@eig-trading.com.ua
    Тел.+38(0662135655
    Графік роботи:
    Пн - Пт: 09:00 - 18:00
    Сб., Нд. – вихідний
  • У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до чинного законодавства України. 
  • Функції та повноваження Регулятора 
  • Регулятор забезпечує захист прав та законних інтересів споживачів товарів (послуг), які виробляються (надаються) суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, розгляд звернень таких споживачів та врегулювання спорів, надання роз’яснень з питань застосування нормативно-правових актів Регулятора;
  • Розгляд скарг та врегулювання спорів 
  1. Регулятор розглядає скарги споживачів щодо порушення їхніх прав та інтересів суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, а також вирішує спори, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, з питань: 
    1) доступу/приєднання до електричних, теплових та газових мереж, нафто- та продуктопроводів, мереж централізованого водопостачання і водовідведення; 
    2) дотримання суб’єктами господарювання ліцензійних умов; 
    3) якості товарів і послуг, що надаються споживачам у сферах енергетики та комунальних послуг; 
    4) інших питань, розгляд яких віднесено законом до компетенції Регулятора. 
  2. Регулятор розглядає скарги споживачів відповідно до Закону України "Про звернення громадян". Вирішення спорів, що виникають між суб’єктами господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, здійснюється у порядку, затвердженому Регулятором. 
  3. Під час розгляду скарг, вирішення спорів Регулятор має право вимагати від суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, копії документів, пояснення та іншу інформацію, необхідні для встановлення фактичних обставин справи та врегулювання спорів. 
  4. До прийняття рішення по суті спірного питання Регулятор може проводити попередні слухання із залученням заінтересованих осіб та, за потреби, проводити позапланові перевірки. Порядок проведення попередніх слухань визначається Регулятором. 
  5. За результатами розгляду скарги, вирішення спорів Регулятор приймає рішення про: 
    1) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сфері енергетики та комунальних послуг, законодавства у відповідній сфері; 
    2) припинення порушення суб’єктом господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, ліцензійних умов; 
    3) накладення штрафу на суб’єкта господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, у встановленому порядку; 
    4) припинення розгляду звернення заявника. Рішення Регулятора надається суб’єкту господарювання, що провадить діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, шляхом надсилання або вручення під розписку. Рішення, прийняте Регулятором у ході досудового розгляду спору, є обов’язковим до виконання учасниками спору і може бути оскаржене в суді.

Наші партнери

2018 © Morgan & Madison Marketing